vrijdag 8 juli 2011

PS-Games over de kop

Vandaag in het nieuws: speluitgever PS-Games is failliet. Natuurlijk ben ik meteen naar de spellenkast gerend om te kijken of ik iets van ze in mijn verzameling heb. En wat blijkt:
  • Het Spel Der Tronen heb ik ongeveer een jaar geleden voor weinig aangeschaft en één keer gespeeld. Het is nogal een tijdrovend spel.
  • Munchkin 1, 2 en 3 komen toch vrij regelmatig uit de kast als de kinderen in een melige bui zijn.
  • Schotten Totten is de laatste tijd een groot succes hier in huis. En terecht. Op de doos staat 8+, maar 6+ kan ook wel.
  • Tongiaki heb ik al een paar jaar en is één van mijn favorieten. Slechts 5 euro voor betaald, als ik me niet vergis.
En verder: Tempus heb ik wel eens geleend van een neefje en gespeeld en teruggegeven. En op Keythedral heb ik al een tijdje een oogje. Zouden daar hun magazijnen nou nog vol mee staan? Koopt iemand dat op en gaat die dat dan dumpen op de markt? We zullen het zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten