donderdag 2 augustus 2012

WirWar

Vorige week was ik om de een of andere reden in Groningen en kon ik het toch niet nalaten om even bij WirWar binnen te wippen.


De winkel is niet zo groot als bovenstaande foto van hun website doet vermoeden. Maar het assortiment is diep en breed. Vanzelfsprekend ging ik naar binnen met de rotsvaste overtuiging dat ik helemaal niks ging kopen (de spellenkast is al zo vol), maar al even vanzelfsprekend ging ik toch met een paar aankopen naar buiten.
  1. Een uitbreiding op SmallWorld: Grootse Dames van SmallWorld. Dat past in de bestaande uitbreidingsdoos, dus neemt geen extra ruimte in.
  2. Een scoreblok voor Agricola, want de eerste was op.
  3. Een héél klein pak speelkaarten.
  4. Een héél goed pak speelkaarten, voor het klaverjassen.
  5. Een pak speelkaarten met Drentse bezienswaardigheden.
Het goede nieuws is natuurlijk dat WirWar dit jaar Noorderspel gaat organiseren. Op 29 september in Groningen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten