zaterdag 26 mei 2012

De Spellenwinckel

Afgelopen woensdag was ik in Amersfoort en had ik tijd over. Wat doet een spellenliefhebber dan? Die gaat op zoek naar de dichtstbijzijnde spellenwinkel. Aangezien ik geen slimme telefoon heb volgde ik braaf de borden "VVV". En aldaar wisten ze me verder te verwijzen naar De Spellenwinckel, gelukkig op loopafstand.

Ik hoopte dat de eigenaar mij 'eventjes' Brass uit kon leggen, een spel dat ik recentelijk verkreeg vanuit een wederdienst. Helaas: Brass was niet aanwezig en ook nog eens niet gemakkelijk uit te leggen. Wat me dan weer niet verbaasde, want het is volgens de rangorde van BoardGameGeek het moeilijkste spel dat ik heb.

Bleef er niets anders over dan de tijd te vullen met een flesje Coca-Cola, oeverloos kletsen over bord- en kaartspellen, en de aanschaf van Rory's Story Cubes. Wat mij betreft een uitstekende wijze om dat te doen.

Volgend weekend ben ik in Haarlem. Ik heb alvast opgezocht dat ik daar voor spellen in Het Spellenhuis terecht kan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten