zaterdag 14 april 2012

t.e.a.b

Koninginnedag komt er weer aan. Tijd om met een stofkam door de bordspellencollectie te gaan. Dit jaar gaan in ieder geval de spellen Blue Moon + uitbreiding Flith, Lord of the Rings - the Two Towers kaartspel, WildLife DVD bordspel, Sumo!, de Bezeten Fles en het Zakgeldspel op een kleedje.

Als u geen zin heeft om vroeg op te staan en te moeten zoeken naar mijn kleedje, dan mag u me ook vooraf een aannemelijk bod doen. Ik kan u verzekeren: een bod is in mijn optiek al snel aannemelijk. Menig autoverkoper denkt glimlachend terug aan mijn onderhandelingsvaardigheden.

Trouwens: elk bordspel in mijn collectie is te koop. Als we het tenminste over de prijs eens kunnen worden. Mijn collectie (misschien is 'verzameling', 'stapel' of 'kudde' een beter woord) is te zien op de hyperlink http://www.boardgamegeek.com/collection/user/hermanroozen
Let wel op de kolom Status. Alleen de spellen met status 'Owned' heb ik in bezit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten