woensdag 7 november 2012

Zeven ongespeeld


Spellen in de kast die nog nooit zijn gespeeld geworden geweest? Dat hoort niet. Op dit moment heb ik er zeven in die klasse. Met bijbehorende excuses.
  1. Tai Pan. De langst ongespeelde, toch al enkele jaren. Het is een vierpersoons kaartspel, waarbij je twee aan twee speelt. En voor die niche hebben we al wat: Klaverjassen.
  2. De Kolonisten van de Lage Landen. Zat in een voordeelpakket van 999 Games en lijkt me eerlijk gezegd niet zo leuk.
  3. Stripstrop. Een triviant-achtig spel met als thema: Strips! Kon ik niet laten liggen. Misschien een keer spelen met collega's.
  4. Targui. Verkregen tijdens de laatste Koninginnedag en nog geen tijd voor gehad.
  5. Nero. Verkregen tijdens de laatste Koninginnedag en nog geen tijd voor gehad. Schijnt ook nog eens niet zo goed te zijn.
  6. In Naam van de Koning. Nog maar nét in huis. Een maandje of zo.
  7. Antarctica. Nog maar nét in huis. Een maandje of zo. Zit nog in plastic, dus misschien maak ik er een cadeautje van voor iemand.
Om nog maar te zwijgen van de lijst met spellen die nog maar één keer gespeeld zijn, en die wel wat meer aandacht verdienen.

1 opmerking:

  1. Ik ontdek net nog een achtste ongespeelde: Koeien & Moeien. Een Monopoly-variant rondom het melveebedrijf.

    BeantwoordenVerwijderen