vrijdag 18 februari 2011

De lijst

De spellen die ik meeneem naar de spellenmiddag op 5 maart komen uit mijn eigen collectie. Samen met een representatieve steekproef binnen mijn gezin hebben we deze lijst opgesteld. Er zit van alles wat bij.

de Kolonisten van Catan – Smallworld – Pandemie - Regenwormen – Kakkerlakkenpoker – Kakkerlakkensalade - Munchkin – Boonanza – Geharrewar in de Sushibar - Graantje de voorste – Puerto Rico kaartspel – Clans - Regenboogslang – Prinses – Hive – Pinguïn - Pinguïn Party – Tongiaki - Jakkiebak! Kippenkak! - Adel Verplicht – Machiavelli – Skip-bo

Maar ik heb er dus meer! Welke spellen ik allemaal heb is te zien op BoardGameGeek.
Klik maar hier, dan zie je ze allemaal. Laat het me even weten als er een spel bij zit dat je dolgraag een keer wilt spelen, dan neem ik het mee. Of misschien heb je zelf wel een spel dat in de kast staat stof te vangen. Stoffige spellen zijn ook welkom.

En vergeet niet te stemmen, rechtsbovenaan deze pagina. Dan weet ik een beetje hoeveel belangstelling er is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten