zondag 28 oktober 2018

Kickstart

Tot mijn grote schrik heb ik me de afgelopen periode niet zo goed kunnen beheersen op Kickstarter, en nu zijn er maar liefst 7 bordspellen in diverse stadia van productie met mijn naam er op. In mijn vorige bericht had ik het al over:
maar dat is dus niet de enige. Het begon(?) allemaal met:
een fraai en eenvoudig spel met vogeltjes, waarna ik stuitte op:
van de bekende ontwerper Martin Wallace. Een tweepersoon historisch spel, daar kun je mij wel blij mee maken. In het voorbijgaan ondersteunde ik voor de leuk ook:
Dat zag er wel geinig uit, niet al te zwaar en niet al te duur. Daarna kwam:
waarvan ik eerlijk gezegd qua spelplezier weinig verwacht, maar waar ik volledig voor viel vanwege de illustraties. Net zoals:
en het prachtige Victoriaanse:
U heeft meegetelt? Zeven stuks, die de komende maanden door de postbode afgeleverd gaan worden.

Dan is het nu wel tijd voor een filmpje: "Kickstart My Heart" van Mötley Crüe.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten