woensdag 10 oktober 2012

"It's Garry Shandling's Board Game Collection"

Mensen van mijn leeftijd herinneren zich vast nog wel "It's Garry Shandling's Show", eind jaren tachtig (jaja, van de vorige eeuw) korte tijd uitgezonden door de VPRO. Recentelijk heb ik weer wat afleveringen bekeken en vielen mij enkele bordspellen op.

In aflevering 7 van seizoen 3 ("Vegas") bijvoorbeeld probeert Garry iemand te vinden die Zeeslag (Battleship) met hem wil spelen. Leonard in ieder geval niet. Die zit in de zenuwen vanwege zijn voorgenomen huwelijk.


In aflevering 5 van seizoen 3 ("The Natural") speelt Garry een partijtje tafeltennis met Grant. In het rek is duidelijk een stapel bordspellen te zien, maar ik zou niet weten welke.


In aflevering 6 van seizoen 3 ("Home, Sweet Home") probeert Garry allerhande oude spullen, waaronder bordspellen, te verkopen, waaronder Zeeslag, Levensweg, Monopoly en Twister.


Ik moet altijd erg lachen om "It's Garry Shandling Show", en als er dan ook nog bordspellen in voorkomen heb ik dubbel pret.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten